loading...
اجتماعی وشعر

شهرام بازدید : 123 شنبه 04 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

به نام هستی بخش عالم

دلم می خواد در مورد بهارحرف بزنم.انگار امسال با سای بهار دیگر در سالهای گذشته متفاوت است مدم روز به روز غمگین تر  وناامید تر می شوندتنها اروزی مردم چیست که من از نوشتن ان معذورم شاید وقتی دیگر در این مورد نوشتم میخوام از ارزوهای ساده خودم بگم ارزوهای که اولش عشق واخرش مبارزه است برای رسیدن به هدف .ارزوهای کوچک من از روزی اغاز شد که فکر کردم میتوانم یک نویسنده بشم اولین ساده لوحی زندگی من.همیشه یه دفتر کوچیک در جیبم میزاشتم شاید روزی بتوانم بنویسم اما هرگز فرزند هنری من متولد نشد .خیالی واهی که از حس عشق به انسانها سرچشمه می گیره عشق ارزوی کوچکی ایست اما زندگی بزرگترین ارزوی ماست

یاشاسین اذربایجان   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 448